Asyalara canım ben doğduğunda 30 cc veriyordum günde 3 defa falan sütüm azdı ilk 20 gün kadar sonra arttı mamayı 2. Aya kadar 30 cc verdim sonra 60 cc verdim 4.aydan sonra 90 cc verdim 6. Aya gireceğiz hala 90 içer fazlasını versem içer de kusuyor sonra günde 4 defa veriyorm en fazla bazen yemek dahi yiyecek fırsatı bulamadığım için sütğm sz oluor dinlenemediğimde bu yüzden 3 bazen de 4 veriyorm 90 cc genelde beni emior mama alışkanlık oldu maalesef bırakamdk mamayı sizde 50 cc yanlış yapıprsmz mamayı kabız olur suyu az olursa 30 cc 1 ölçek demek 60 cc 2 ölçek yapın yine 50 cc içerse içsin ama kıvamı tam olsun