habibe_omerasaf [bilinmeyen] biz daha yeni bir kaç gündür kullanıyoruz ilk adım arabasını hem sevdi hem de bence yürümesine oldukça fayda sağlicak şimdilik sadece önünde ki oyuncaklarla oynuyor ve bisiklet şeklinde kullanıyoruz. Bir kaç defa tutup yürüttük adım atıyor onunla birlikte 🌸