Bende de weebaby var. Benim bebegim emmedi. Sütüm de çok gelmedi. Moralim bozuktu tamamen bitti. Sagma makinesini kullanmak istemedim o moral bozukluğuyla. Sadece birkaç kez kullandım. 5 kere yapmamisimdir. Yepyeni, kutusuyla duruyo. Biberonunu, biberon emzigini hic kullanmadım. bende verebilirim. 100 tlye veririm kargo senden olur