Biranneyim 3 aylık olana kadar gece 11 12 hatta 1de uyuyordu 🤦♀️, sonra desteksiz uykuya alıştırdık falan o kadar uğraştık uyku saatini 9 10 arasına çektik. 5.5aylık olduğundan beri bir sıkıntılıyız yine 😒. Kendi uyumuyor artık. Ve bu 1 haftadır da 12yi buluyor yine hatta geçiyor bazen. Diş dedik, atak haftası dedik, pes ettik. Ama 8 9 saat kesintisiz de uyuyor uyuyunca hakkını yiyemeyeceğim çocuğumun. 6 ay 7 günlük. Bebek işte 1 günü 1 gününe uymuyor 😅😅
Mesela,
Biraz önce esnedi esnedi oyun halısında vurdu kafasını uyudu, ahhh dedim eskiye dönüyoruz herhalde. Aldım götürdüm yatırdım, şimdi uyandı 🙈 çokta şaaapmamak lazım 😅😅