Buse_Ayten Betim Betim bizim de 2. Ay aşımızda ateşimiz 38 e çıktı carpol Verdiştim ilkinde inmedi bir kaç saat sonra tekrar vermiştim o zaman düşmüştü ateşi. Koltuk altına ıslak pamuk koyabilirsin ben öyle yapmıştım.
Buse_Ayten Betim ben stresten 10 dk da bir ölçüyordum. Tabi normali yarım saatte bir ölçmek ama panik olduğum için sürekli ölçüyordum.
Minikbirkalp 3 gün önce bizide 2 aylık aşımızı olduk eve gelince verdim rahat olsun die ateşinin çıkmasını beklemedim
dlkcnblt Betim işşş yavrum bikaç saat sonra biraz ver bari ya dayanılmıyo :( bende kıyamamıştım oğluma dha çok küçükler ve ağrı çeliyorlar diye
Buse_Ayten Betim düşmeye başladıysa daha da düşer normal e döner içiniz rahat olsun. Benim kızım 4 aylık her ay aşı yapıldığında ateşimiz oluyor 😔