Nazzlicann ben de aynı kilodaym sizinle şükür hep kilom düşüyo yemeden kısmıyorum tek yaptıgım şey tabi tavsiye ediyorum Sizede yemeklerden önce su içiyorum sonra yemek yiyiroym yani bol bol da yiyiyrom hiç kısmam yememden,,ama hamur içi tükettgmi hatırlamıyorum galba hiç tüketmedm ekmegi bile çeyrek yiyiroym ekmegi yiyin sadece az yiyin ,,ve kesblkle bol bol su içiyorum emzirince çok susasıyorum su zayıflatıyor ztn ve süt yapıyor bol bol..kahvaltıda roka yiyorum yeşillk yerm ve son olarak sürekli hareket halindeym yatmak yok tabi dinleneceksin ama öyle hep yatmmak yok kilomu da takıp ediyorum azalıyo hep