Serass bence vakit kaybetmeden gidin benimki de tam bir hafta önce düştü kafatası kemigimizde kırık var ben hala inanılmaz vicdan azabı çekiyorum inanılmaz üzgünüm ama bence vakit kaybetmeyin ki benim de o gün bebeğimde kusma ,gözlerinde kayma haksızlık vs yoktu sadece ağlamıştı