Denizsu her ay bir gün öne atılır yani mesela bu ay pazartesi oluyorsanız sonraki ay salı olur, eğer korunuyorsanız bi sorun yoksa bence gecikmesi normal. ben doğumdan sonra 3. ayda regl görmeye başladım çocuğum 6. ayındayken 8 aylık olana kadar regl görmedim