Azatsmommy Resmen duyhularıma tercüman oldunuz. Oğlum 1hafta sonra 4aylık olucak. Tamamen değişti yavrum. Sessiz sakin bebiş gitti, huysuz sürekli ağlayıp mızmızlanan sinirli bebek geldi. Uyumuyor durmuyor asla biberon içmiyor. Saatlerce uğraşıyorum uyku arasında zarzor içiyor. Perişan olduk. Heryeri salya içinde deli gibi ellerini yiyor. Çıldırmaya ramak kaldı. Umarım ataktır ve bian önce biter😫