Aysada Kızlar merhaba 2. Ay sonrası bebeklerinizde be gibi değişiklikler oldu nelere dilkat etmeliyim. Bugün aşılarımızı olduk ateşi yok ama sürekli ağlıyor
TospikOglusum Aysada tatlım ağrısı vardr ondan huzursuzdur.ben aşıdan gelir gelmez 1cay kaşığı calpol vermiştim .tabi bunu 1gun boyunca 6saat arayla yapmıştım çok şükür normal geçmişti.
Bebeklerm Aysada bizde bugün 4. Ay olduk 2 dede şimdide şükür sorun yaşamadık geldik geleli uyuyorlar 6 saatte bir calpol şurup veriyorum ateşi olmasada ağrısı vardır
cnsvm Bizde bugün veremi olduk.Diğerlerini geçen hafta olmuştuk. Çok şükür şimdilik ateşi yok ama hali de hiç yok. Keyifsiz sabahtan beri.
Ayfer2608 Merhaba bugün ilk 2.ay aşısıni yaptik ve eve geldikten 3 saat sonra şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı .Bu yüzden doktorun verdiği fitili verdim ağlaması geçti. Bir an paniğe kapildim ilk defa böyle ağladığını görüyorum
TospikOglusum Aysada bende o şekilde verdimmatesi cikmzsa verme cnm korkma bideycik olmaz Allah’ın izniyle
limonlukarpuzzz Aysada ağri olabiliyor aşilari geliştirmişler baya ates yapmiyor genelde. Bizim ağrimiz olmuştu calpol verdim 1 çay kaşiği bide hemşiremiz kolonya ile masaj yaoabilirsin apse gibi olursa demişti dediği gibide okdu kolonya ile masaj yapmiştim.