Senanurrr o aylarda bizde olduk canim bolca peribiyotk iceren seyler tukettir ben kefir veriyodum yogurt zaten onlarn disinda bise istemiyordu istahi hic yoktu ilaclarini kullan hemen iyilesir merak etme. Ates devam ediyorsa da sıkca yika nemli bez koy eklem yerlerine. Biz en fazla 38.7 gordk yaz ayiydi onunda faydasi oldu surekli ilik suya sokuyoduk cok hizli yukseliyordu bizimki sudan cikiyor 5 dk sonra bidha 38 oluyirdu 4 saat arayka calpol veta dolven ver cani. Gecmis olsun duzenli ilaclarini kullandirin biseyi kalmaz