Asilinannesiiiii Bebeğim poposundan gaz çıkartırken ve kaka yaparken ağlıyor. Bilgisu ve tavsiyesi olan var mı ?
Tugbadrsn Asilinannesiiiii Kaç aylık acaba sancısı olduğu için ağlar bence ya normal ama kakasıda kabız olunca ağlar diye biliyorum yani benim oğlum doğma büyğme ağlak ya ben artık herşey düşünüyorım 😄
-civcivlerim- Asilinannesiiiii benim ikizlerim de aynı gazını alttan üstten de çıkarsalar ağlıyolar hıçkırık tutunca da ağlıyolar ağlamak için bahane çok 😄🤪
Asilinannesiiiii Azizeguney sanırım poposu açıyor buna bı care yok mu? Uyuyorsa falan ağlayarak uyanıyor