Beyabann Merhaba hayırlı akşamlar 32 günlük bebegim var 2-3,gündür kakasını yapmakta zorlanıyo sancılanıyo neden dolayı bilgisi olan var mı sadece anne sütü alıyo
Tugbadrsn Beyabann Canım probiyotikli damlalr var ondan kullan tavsiye ederim çok rahatlatır bağırsaklarını miniğin
Elvin08 Beyabann anne sütü alsabile kabızlığı olabilir.Bir çay kaşığı zeytin yağı(çiçek değil) verebilirsiniz.Her gün verebilirsiniz hem gelişimi için hemde bağırsaklarını düzenlemek için iyi geliyor
Nadiss O benim oğlumda da oldu Bebek yağı ile karnına masaj yapın bence YouTubeden bakın ben yapıyordum hemen kakasını yapıyor ve kolay yapıyodu