Selamlar herkese 🥰 benim kızım 6 ay 20 günlük ve beslenme düzeni hakkında sizlerden bilgi almak istiyorum yardımcı olur iseniz çok sevinirim 🙏 kızım dogdugundan beri mama ile besleniyor ve doktorumuzun onayı ile 5 ayda em gıdaya başladık TADIMLAR 3 gun kuralı bitti 6 ayda şuan öğlen saat 2 de yarim kaseden biraz fazla çorba ve 2 yemek kaşığı yoğurt yiyo 7 aylık olunca kahvaltı ve ara öğünlere baslamalimiyim? Bazen akşamları da meyve yiyo 3 saate bir 160 cc mama iciyo 7 aylık yemek düzeni nasıl olmalı değerli yorumlarınızı yaparsanız çok mutlu olurum ❤