Hanımlar, bebeğim 3 aylık ve doğduğundan beri çok gazlı bir bebek olduğu için, hep ayağımda sallayarak uyuttum.ama gitgide artık çok yoruluyorum.ayağım dan bıraktığım an gözler açılıyor ve yine sallaya başlıyorum.böyle akşama kadar kısır döngü devam ediyor .hiç bir işimi yapamıyorum.sallamayı nasıl bırakabilirim tamamen.ağlatmakta istemiyorum bana bir yol gösterin😞