Pineapple20 prenseskzm bi rahatsızlığı olmasın canım belki o yüzden öyle mutsuzdur. Ya da senden başka ilgilenen biri mi var? Ona alıştı da seni yabancılıyor?
Damla1papatya prenseskzm farklılık istiyor olabilir mi 6 aylık bebekler için farklı bir dünya keşfi başlıyor da
prenseskzm eymeninefe canım kucağıma alınca Yabancılıyor iki üç gündür aldığımda dudağını büzüyor aglamaya başlıyor Bilmiyorum beni çok üzüyor
prenseskzm 2papatya babasından alınca sürekli ağlıyor eşimde evde beraber bakıyoruz ama bu aralar ben alınca sürekli aglıyor yabancılıyor
Kado87 prenseskzm uzun sure gormedimi sizi benim bebeginde hastalanmstim ben kaynanamda kaldi 1 hafta geldiginde yuzume bile bakmadi 3 4 gun sonra duzeldi
prenseskzm eymeninefe yok yanış anlaşılma değil çoçuğumun huyunu biliyor bana gülmüyor hiç eşimle beraber oyun yapıyoruz eşime kahkahalar atıyor bana gelince aglıyor