EzgiAsell Nazkoc93 11 kilo kızım ama buara pek iştahı yok yemiyor ve çok hareketli, doktoru kilosu normal diyor iyi gelişmi fln ama bana zayıf geliyor yinede buna şükür canım sağlıkları yerinde olsunda önemli olan o
Mom104 Nazkoc93 Tam 15 aylık 11 kg anne sütü almaya devam ediyor iştahıda idare eder keyfi yerinde çok şükür 🤲🥰
Hkii Kubra5657 siz yine iyisinz benim oğlum 20 aylık daha 11.5 fln kilosu ve sıfır iştah ne yedirsem artık şaşıyorum 😟
Kubra5657 Hkii dişlerinden bence inşallah en kısa zamanda düzelir iştahları bizimkide iri dogmustu ondan böyle yoksa bizde öyle olurduk zaten doktorumuzdw dedi bir süre sonradan boyu sadece uzar kilosuna takılmıyoruz dedi sabitte kalabilir enfişe etmeyin dedi
Hkii Kubra5657 vala inşallah öyledir ama benim oğlum doğduğundan beri hep zayıftı hep böyle kg almıyodu falan alıştık artık 😞
Gamzey26 14 aylik 12.7 kopek disleri miz cikmak uzere 1 gun iyi yemesi 1 gun kotu ama sadece kahvalti böyle diger öğünler guzel
Kubra5657 Hkii olsun yeterki sağlıklı olsun bugünlerde geçicek herşey düzelicek Allahın izniyle sağlıkla büyüsün yavrucuklarımız inşallah ❤️🤲🏻
Hkii BrcnBlgn Doktora götürdün mü canım ben oğlumu bi ara götürmüştüm raporlu mama kullandım o şekilde toparladı ama sonra çok şişer dye bıraktık ama ne şişme ne etme nerede yaşıyorsun bu arada
Deletedmom507 Nazkoc93 15 aylık 10 kg doktor zayıf dedi ama boyu 85 cm yemesi falan da iyi maşallah anne sütü de alıyor