Gozle Benim bebegimin ayaklarına kadar inmişti canim sonra kontrole götürdük cok sükür gecmist dedi doktor ama yüzü we gözü aşırı sarıydı hala doktorumuz hic korkmayin yüz we göz cok zor gecer sarı rengi dedi önemli olan karın we ayakları oda gecmis zaten dedi.Sende karnını takip et korkma