ebbzek evet bizim alerji olup olmadığı daha kolay anlaşılır sanırım çünkü sadece mamayla besleniyor hiç anne sütü almadıgı için şuna mı buna mı deme şansımız yok mamayla beslendiğine görede dediğiniz gibi süt proteine olabilir alerjisi eğer varsa ama zaten piyasadaki bütüb mamalar laktoz süt proteini içeriyor sadece böyle alerjisi olanlar için özel raporlu mamalar varmış onları da doktor raporluyormuş işte benim kafamı karıştıran şey aynı dediğiniz gibi gürültülü kaka ve gürültülü gaz olayı. Anneme falanda sordum annem devlet hastanesinde hemşire sormuş oda orda doktorlara üşütmüştür bebek demişler olur öyle üşütünce gürültülü kaka gaz diye evin içinde gece gündüz yelekle ayağında külotlu corap üstünde pijaması üstünde patiğiyle duran cocuk nasıl üşütür anlam veremedim valla hadi bi üşüttü iki üşüttü hep mi gürültülü olur çözemedim gitti ya beklicez rota aşısını yaptırcaz ondan sonra sizdeki gibi kan gelirse anlarız zaten yada beklemeyip test yaptırıcam kimiside erken kücük daha test yanıltır diyo 🤦🏼♀️🤦🏼♀️😔 birde bizim aşırı derecede gaz sancılarımız var hiç bitmiyo masajlar şunlar bunlar naparsak yapalım cocuk bi türlü rahatlayamıyor sizdede varmıydı bu sıkıntı alerjisi olanlarda gaz olayı daha sıkıntılı oluyormuş