Eddaliko suan bebeginizin midesi bir elma buyuklugunde.
Memede kalmasinin senebi aclikdan degil.
Size olan ozleminden 😍😍
Dogdundan sonra bebekler ilk 3 ayini hala anne karninda hissederler ve gorme yetisi fazla gelismediginden korkarlar ve sizin kucaginizdan olmak ister.
Bir diget sebep de gaz da olabilir.
Eger bebeginiz 20 dk fazla emiyorsa 2 saat sonra emzirmeni gerekir midesi anca hazmediyor
Ama 20 dk az ise emmesi 1 saat arayla emmesi yeterlidir.
Sik sik emzirmek maalesef gaz sikintisi cikartabiliyor.
Olabildigince bacak hareketleri yapip karnina sicak havlu koyarsaniz birazda olsa rahatlatirsiniz