Fatmaenes Merhaba arkadaşlar, ablam tüp bebekle uzun uğraş sonucu hamile 4 -5 haftalık. Kan sonucunda toksoplazma 44 rubella 77 çıkmış. Doktora gidecek. Siz de yazar mısınız biliyorsanız ciddi bir risk mi?
Seherronya Fatmaenes bunlar şuan aktif değerler mi ? Yoksa eskiden geçirmiş mi ? Bu test ıgg ve ıgm olarak 2 ye ayrılıyor sanırım biri önceden geçirmişsin demek biri şuan var demek . Eğer şuan varsa biran önce doktora gitmesini öneririm asla geciktirmesin her zaman yapmasa bile bazen çocuklarda hastalığa sebebiyet verebiliyor
Seherronya Fatmaenes evet geçmiş ama yinede bir doktora görünsün tehlikeye atmasın. Zaten hamileliğin ilk zamanlarında geçirilse bile bebeğe etki etme oranı çok az oluyor endişe etmeyin