Herkese merhaba bebegim 43 günlük ve yaklaşık 2 haftadır sulu ve mukuslu kaka yapıyor bir kerede kakasında az miktarda kan vardı doktor kaka tathlili yaptı ve süt alerjisi olabilir dedi süt ürünlerini tüketmiyorum bir haftadır ama hala kakası düzelmedi bebeğine süt alerjisi koyulanlar bilgi verebilir mi