Merhabalar 12 Ekim de normal doğum yaptım, bir oğlum oldu 🙏🏽 (Epidural olduğu için) bebeğim doğduğu andan itibaren emzirmeye başlayamadım.. her kafadan bir ses çıkmasına rağmen sütümü sağdım, önce şırınga, sonra kaşık ve son olarak biberonla verdim.. göğüs ucum var fakat oğlum biraz hırçın ve direk ağlamaya başlıyor.. çok ağlatmadan her süt öncesi veya sonrası göğsüme koyup bekliyorum 4-5 çekip bırakıyor pes etmeden deniyorum ama nasıl başarıcaz bilemiyorum 🥶 bu konuda tecrübenize ihtiyacım var 🙏🏽