bebisanne Gaz damlasını günde 3 kere aynı saatte verici her gün . Siz saat kaçta veriyorsunuz kendinize çizelge oluşturdunuz mu belki bana da fikir olur 9 - 1 - 6 düşündüm ben ama 6 erken mi akşam için . Gece gaz çok oluyorsabah öğle akşam şeklinde
Tuceeela bebisanne canım ben gaz damlasını günde bir defa 5damla şeklinde veriyorum biogaia kullanıyorum memnunun sen hangisini kullanıyosun