AAselinannesiii Canım bende yaşıyorum aynı sorunu doktor iki krem verdi şimdi yavaş yavaş geçmeye başladı hamazinc ve trosyd istersen dene benim ki bez değişikliğinden oldu ve mantar başlangıcı var dedi doktor böyle küçük küçük sivilce gibi pişik olmuş ve her bez değiştirmem de mustelanın pişik önleyicisini sürüyorum yoğun bir şekilde sür dedi doktor hatta kendi altını değiştirdi kızımın öyle kalın bir tabaka halinde sürdü inşallah geçer sizinki de benim ki de🙂