Svcnvebebegi Merhaba. Bebeğim 2 ay 8 günlük. Kizima 2 gündür mama vermeye başlamıştım. Sütüm yetmiyor diye. Kilo alimi iyi bebegimin. Kullandığım mama sma.. Mamayı verdikten sonra ağız kenarları kızarmaya başladı kızımın. 10 dk sonra geçti. Internetten baktim süt alerjisi falan yazıyor. Acaba süt ürünlerine karşı alerjisi mi var..Testte mi çıkıyor bu alerji olayı.
Aynurkt Her verdiğinde mi aynı kızarıklık oldu? Süt alerjisi diyebilmek için bezinde kan görmem gerektiğini söylemişti bizim doktorumuz. Bir iki gğn daha takip et bence. Belki mama markasını değiştirmen gerekiyordur. Geçebilen bir kızarıklık alerji olmuyor diye biliyorum. Benim bebeğiminde yumurta alerjisi çıktı ama onun tüm vücudu günlerce geçmeyecek şekilde kızarıp kabarmıştı.
Svcnvebebegi Aynurkt yok canım mama verdiğimde oldu. 10 dakika sonra geçti. Çok şükür kakasinda kan falan görmedim hiç bugüne kadar. Yenidogdugunda sütüm olmadığı için mama vermiştik. O zaman öyle bir sıkıntı olmamıştı.
Neriman2020 Svcnvebebegi 5-10dk icinde kendiliginden de gecse alerjik olabiliyor. Biberondan olabilir yda mama iceriginden de olabilir. Bu tarz durumu dr.nuza sormaniz daha faydali olacak bence. Bi arkadasmn oğlu 3 yasina girecek hala da alerjisi olduğu ürünlerde tuketim yapilinca kizarma olyor. Mamayi dr.nzun yaninda verin bi dr.nz daha net bir cevp verecektr
RuzgarMommys O biberondan flan olmasın canım Benim oğlumda emdikten sonra cenesi agzi burnu kızarıyor sonra geçiyor Geçen bişeyse alerji degildir bence de
Svcnvebebegi RuzgarMommys bilmiyorum olabilir de. Mama ağız kenarlarına aktığı zaman kızarıklık oluşmaya başladı. 10 dakika içinde geçti. Kullandığım mamanın arkasını da yeni okudum. Alerjen uyarısı yazıyor
Svcnvebebegi Neriman2020 yok canım ihmal etmem.. Poposu da sürekli kızarık çünkü. Pişik kremi ve zeytinyağı falan kullanmama rağmen. Inşallah öyle birşey çıkmaz.
Neriman2020 Svcnvebebegi Makatın cevresinde ise kizariklik muhakak alerji diyecektr dr.nz. bilginiz olsun diye yaziyorm….
CemileF Svcnvebebegi makat çevresinde geçmeyen kızarıklık alerji belirtisi malesef. Doktorunuz danışın.