Elvin_idil06 Merhaba , ben ilk bebeğimi dünyaya getirdim şuan 4 aylık elhamdulillah doğumumun ilk zamanları sütüm 20 cc falan çıkmıştı üzülmüştüm . İlk bir ay bebeklerimizin midesi çok çok küçük olduğu için mide kapasitesine kadar emiyorlar ama zamanlar mideleri biyüdükçe daha fazla emiyorlar ve onlar emdikçe süt artıyor . İlk zamanlar benim de sağınca az çıkıyordu şimdi bebeğimin ihtiyacına göre çıkıyo diyeceğim o ki ilk zamanlar az olması normal . Zamanla bebek emdikçe çoğalıyor .uyuma konusunda benimkide aynıydı ilk aylar sürekli uyuyodu