2.ay aşısı sonrası bebeğim 2 gündür sadece emmek için uyanıyor kucakta kalmak istiyor akşamları 1 saat civarı ağlayıp tekrar uyuyor sabaha kadar bizimle uyuyor .normal mi bilemiyorum aynı zamanda atak haftasına mı denk geldi diye de düşünüyorum . Böyle olan var mı ? Normalde bu kadar uyumazdı