sariKizim_akKizim Nilkuzu benim kızım 7.5 aylık canım şuan, 2 defa kestik saçlarını. Uzar yani sonuçta kökü onlarda 😊
Poncik38 Nilkuzu bnmki bikac gun sonra 7aylık olcak kazıtmadım, kazıtmayıda düşünmüyorum. o aylarda hep dökülüyor zaten saclar
Habibee_ Nilkuzu benim kizim 9 aylik kestirdigimde cok inceydi saclari simdi gür cikti cok guzel oldu canim
2papatya ayni sorun bizde var 4 aylık kızımın saçları dökülüyor kafanın üst kısmı döküldü yanlar kaldı emekli amcalar gibi kaldı minnoş kızım ya😭Kazıtayım mı sizce
Mom091 Nilkuzu 20 aylık hiç kesmedim. Kesmem de. Saçın gürlüğünün kesimle alakası olmadığını tüm uzmanlar söylüyor. Bıngıldağına da zarar verebilir kesen kişi Allah korusun
sonsuz17 Mom091 Demi Haklısın Benim kaynanam İlla kazıtalım diyor, sıklaşır diye çok geç uzuyor saçları ama bıngıldağı kapanmadı korkar Durmaz O yüzden tilki atmak istemiyorum Kararsızım Bir de sıklaşması diye
Kubss Nilkuzu saç kazıtmanın saçı gürleştirmeyle asla alakası yok arkadaşım 😊 sadece tüm saçlar eşit uzadığı için bize aa bak saçı gür çıkıyor gibi geliyor o kadar 💁🏻♀️
Nilkuzu Benim de Üstler kaldı kel oldu çok kararsızım vallahi içim el vermiyor ama arkalar uzun önler kısa
Nilkuzu Bende kel bir bebekmişim hiç bişey yapmamışlar bana şuan baya dalgalı saçlarım ve gayet güzel problemli bir saç değil umarı. Bana benziyordur