Arkadaşlar 21 günlük bebeğim emerken kendini sıkıyor bacaklarını kasıyor yüzü kıpkırmızı oluyor sinirleniyor sinirlendikçe daha çok emmek istiyor . Sanki kakası varda onu çıkarmaya çalışıyormuş gibi ama kakasınıda gazınıda yapıyor niye böyle yapıyor anlamış değilim korkuyorum bazen 😔 Uykudaykende böyle 10 dk uyuyor kendini sıkarak uyanıyor uzun uzun uyumuyor hiç 10 dakkada bir kalkıyor o yüzden bende geceleri uyuyamıyorum çok halsiz düşünüyorum bi fikri olan var mı lütfen yorumlarınızı bekliyorum 😔