Bende taktırdım, acıdi evet yalan yok 😁 kanamanizin azalmasi spiralle ilgili değildir zaten azalmaya başlayacaktır demekki. Bende 3. Günde taktırdım 2 gün sonra adetim.bitti artma olmadı yani ama bu hemen belli olacak bişey değil. Bir sonraki adette göreceğiz 🙄 ayrıca bana da doktor ekstra korumaya gerek yok dedi. Yüzde 1 ihtimal hamile kalmak diyor. Ama tabiki bende güvenemiyorum. 2 bebem var çünkü 😄