Blz01 Kızım 3 ay 20 günlük ve ben hala geceleri yan yatma destek minderiyle yan yatırıyorum ama kızım sırt üstü uyumayı çok seviyor kusarda boğulur diye korkuyorum.sizce artık istediği gibi yatmasına izin versem mi?sizler nasıl yatırıyorsunuz?
Erimyonca Blz01 ben başından beri şort üstü yatırıyorum ama bizim reflü yatağımız var baş kısmı hafif yukarda sıkıntı olmuyordu canım bence artık bişey olmaz
sweetwitchzey Blz01 ben dogdugundan beri sirt ustu yatiriyorum kafasi ya saga ya sola dönük bi sekilde dunya sağlık orgutude bu şekilde omurilik gelisimi icin daha saglikli oldugunu söylüyor
Blz01 Erimyonca bende küçükken reflü yatağımda yatırıyordum ama artık büyüdü dr da artık yatabilir dedi ama korkuyorum.sırt üstü yatmayı çok seviyor.aslında amerikada tavsiye edilen en başından beri sırt üstü yatış ama türkiyede yan diyor dr lar🤷♀️
Fatmacicek Bizde 3 ay 18 günlüğuz doğduğundan beri yüzüstü yatabiliyor . Yüzüstü kundaksiz yatarsa elleri durmadigj için hemen uyaniyor . Sırtüstü yatması bizimde zor ..