İlk zamanlar öyle oluyor kızlar sizler şuan onlar için açık büfesiniz her istediklerinde emzirin ne kadar bol emerlerse o kadar iyi sarılık ihtimali de düşmüş olur sabredin geçici bir durum ilerde meme reddi bile yaşıycaksınız o zaman da emmek istese diye uğraşcaksınız (bkz. ben ) o yüzden bol emzirmeli günler ;)