Doktorumuzun söylemiyle ikisinide aynı anda yaptırdık bi sıkıntı yaşamadık. Rotayı 3,5,7. aylarda nimenrix ve bexseroyu 4,6.aylarda yaptırdık 3.dozunu ne zaman yaptırcaz bilmiyorum doktorumuz takip ediyor. Hatta sağlık ocağında 4.ay aşıları yaptırdığımda hemşire menenjit aşılarını yaptırma ağır gelir demişti ama doktorumuz sıkıntı olmayacağını bikaç gün önce yada sonra yapabileceğimizi söylemişti. Yanlış hatırlamıyorsam canlı aşılarla aynı anda yapılmıyor. Biz bi sıkıntı yaşamadık hafif ateş oldu sadece