Deletedmom4018 İlk defa oldu üstüne de yatırmadım ama böyle kızarıklık kan toplanmış gibi normal mi acaba sabahtan beri geçmedi
Mom095 Deletedmom4018 kuzum ensesi galiba o dimi? Benim bebeğimde de var. Ama doğduğu günden beri. Saçlı olduğu için orası bende sonra fark etmiştim. Acaba sende mi yeni fark ediyosun 🙄
SertapHilal Benim bebeğimde de oluyo bazen, bu kadar büyük değil ama aynı şekilde kızarıyo bende bilmiyorum nedendir
Kusursuzhata Salmon lekesi Melek öpücüğü Leylek ısırığı derler bebeklerin enselerinse yada başının içinde olur zamanla geçer. Bazen koyukaşır ya da kaybolur. 1 2 seneye tamamen gider.
yigit57 Deletedmom4018 alerjik bişey ya da işçilik olma durumu olabilir mi diye doktoruna sorsanız daha doğru olur.
Defnemm10 Benim kızımın kafasında da var aynısından doktorumuz sorun olmayacağını kendisinin geçeceğini söyledi doğduğundn beri var