Tanereyluldeniz ben bu tarz ürünleri hemen tüketmek adına granolaya çeviriyorum.
zaten bebeğim yulafı lapa şekliyle yemiyor. yulaf, kabak çekirdeği, ay çekirdeği, ceviz, kuru üzüm, kuru kayısı, biraz bal, biraz zeytinyağı, keçiboynuzu pekmezi karıştırıp fırınlıyorum. fırından çıktıktan sonra da soğuyunca kavanozlara koyuyorum. kavanozların kapaklarını vakumlu seçiyorum genelde. 1 hafta tüketebiliyorum bu şekilde. hem atıştırmalık olarak yiyor hem de yoğurda karıştırıp verince yoğurt yemeye başladı :)