Bebeğim 6 buçuk aylık sünnet oldu . Sünnet olduğu günden beri yere bırakmıyoruz yuvarlanırken üstüne düşmesin bir sıkıntı olmasın diye . Tam olarak da iyileşmedi yarın 1 hafta olacak
kucakta durdurmakta zorlanıyoruz artık
sizler kaç gün sonra bıraktınız ?
bir de biz pansuman için sadece merhem ve kremini sürüp kapattık farklı yöntemler uygulayanlar varmış . Siz neler yaptınız ?