nikimikedi7 Elifatabey Bir şey olmaz, sadece sindirim problemi yaratabilir. Ama illa olacak diye bir şey yok.Doktorlar bazı durumlarda besin değerini arttırmak için fazla koymayı öneriyorlar,sorun yaratsa böyle bir şey olmazdı.
Deletedmom11 Elifatabey bir problem olmaz fakat kabızlık yapabilir. Uyandığında ılık su içirsin en azından bağırsaklarda sıkışmasın o mama