Omertugra20 Herkese merhabalar oglum bugun 6.gun olcak kakasini yapmiyor d vitamini kabizlik yapmistir dediler dun vermedim organik olandan siparis verdim . Cozumu olan yokmu normal bir durummu sadece anne sutunle besleniyor dun 1 aylik oldu