Ozlm59 Kızlar hayırlı akşamlar. 14 günlük oğlum var. Sezaryen ile doğum yaptim sütüm gelmedi 3 gün mama takviyesi yaptik mecbur. Simdi mama verince yavrum morarana kadar agliyor. Sutum geldi emziriyorum. Ama doymaz sutun daha yetmez diyo herkes. Sizxe mamayi birakmalimiyim
Elaninannesi Ozlm59 yani memede sakinlesiyorsa sizin kokunuzu istiyodur dıye düşünüyorum ben sutum geldıkten sonra mama hıc vermedım
Ipekk Ozlm59 bir anda değil azaltarak bırakabilirsiniz bol bol emzirin sütünüz çoğalsın bakın çiş durumuna doyup doymadığıns ona göre miktarını azaltıp kesebilirsiniz. Ama tabi doyduğundan emin olun
Anneanneyim Ozlm59 yavrucum sen kimsenin lafina sözüne bakma çocuğunu gözlemle o seni zaten yönlendirecek sutun sen emzirdikce gelir mamayi yavaş yavaş bırak biz önce mama verdik şimdi 2 aylık 1aydir sadece anne sütü alıyor bu ay 1 kilo almış
Poyrazefeninannesi Ozlm59 Bebeğinizi gözlemleyin,bezlerini takip edin.Emzirdikce sutünüz çoğalır. En önemlisi milleti dinleyerek stres yapmayın. Zaten yavaş yavaş mamaya azaltır, yerine anne sütüyle devam edersiniz.
Ozlm59 Elaninannesi mamayi verdikten sonra aglarken memede bile sakinlesmiyor. Oyle cok agliyor yavrum. Bacaklarini yukari topluyor surekli mamayi verdikten sonra
Ozlm59 Ipekk cisini gayet guzel yapiyor. Mamayi azaltarak birakayim o zaman. Sarilgimiz vardi sutum geldikten sonra onu da atlattik cok şükür
Sareninannesi Emdikçe çoğalacak sütün. Benim ilk haftalardakine nazaran kat kat fazla şuan. Rabiim ona göre ayarlıyor bebeğin nasibini. Zaten şimdi midesi küçücük onun sen iki saati bekleme her ağladığında sıksık emzir. Sütün bi damlası bile mamadan kat kat iyidir hazır sütün gelmişken verme yazıktır çocuğa
Ozlm59 Sareninannesi cok sagol canım. Zaten öyle yapiyorum sık sık emziriyorum. Ama disardan her kafadan ses cikinca acaba mi diyo insan. Ah bu lohusalik
Sareninannesi Ozlm59 iki aylık olduk şükür, tahmin edebiliyorum bütün lohusalığım bebeğimle karşılıklı ağlayarak geçti🙈
Ozlm59 Anneanneyim oy maşallah. Iste bende korkuyorum ac mi acaba diye ama bende azaltarak birakmayi dusunuyorum