Maalesef normalde bilgilendirme yapılması gerekirken üşendikleri için midir nedir anlayamadım. Ateş, aşı yerinde şişlik ve kızarıklık olabilir deyip geçiyorlar. Diğer yan etki ve risklerden söz eden yok. Mesela benim kızımda 6. ay aşısı sonrası paroksismal bozukluk yaşandı. Ömrümden ömür gitti. Sağlık ocağında çatır çatır kavga ettim. Çok şükür ki ataklar minimuma indi. Ama daha kötü sonuçlar da olabilirdi.