Kızlar merhaba. Kızım 9 aylıkken yumurta akına alerjisi çıktı ve aşıyı olamadık. Şimdi 1 yaşında ve yumurtaya herhangi bir reaksiyon göstermiyor. Böyle bi durumda aşıyı yaptıran var mı yoksa önce test mi yaptırmalıyız. Bu arada herşey doktor kontrolünde ilerliyo ama bu sorumuza henüz cevap vermedi