Zeynepink Geig2020 aynen bizde öyleyiz valla sürekli ağlıyor emmek yada mama kabul etmiyor mememi ısırıyor ama bizimkisi dönmedi daha
MasalBysl MervEslinArden merhaba henüz erken değil mi bende biran önce başlamak istiyorum da ek gıdaya😌 Acaba sıkıntı olur mu diye endişelenmiyor değilim
MervEslinArden MasalBysl bende ilk dedim küçük ama deneyim dedim ya nasılsa istemezse vermem alerji durumdan korktum Allah var oda olmadı şükür
Eslemmomy Zeynepink erken de değil ama bazen gelişim gecikiyor gorumcemin nerdeyse 14.5 aylık kızı var ne yürüyor ne dişi var
Babyaras tugbamomy aynı durumdayım 3 ay 23 günlük böyle değildi kuş gbi uyuyro hemen uyanıyor uyku denen bişey kalmadı artık oyun halısını tavsiye ederim az da olsa onda oyalanıyor benim ki
Eslemmomy TYE valla canım bende şaşırdım masaAllah nazar değmesin bugün baktım da yaklaşık 5 haftadır dönüyor doktorumuz gördü o bile şaşırdı zamane çocukları işte bir başka dedi
Fatmaa0807 Kızlar benim bebeğimde 3 ay 15 günlük çığlık atıp gülüyo oyun halısında oynuyo yüzüstü durmaktan nefret ediyo nedense 😂 bu aralar sizdede meme reddi varmı uyanıkken emmek istemiyo bas bas bağırıyo bide kala problemimiz var yapamıyo