Geçen hafta cuma günü ağır bir baş ağrısı ile başladı benim korona oluşum. Gecesinde ateşim çıkmaya başladı. Cumartesi sabah öksürük başladı ve inanılmaz bir halsizlik oldu. Cumartesi özel hastanede test yaptırdım, sonucum pazar günü pozitif çıktı.
5 aylık bebeğim var, zaten çok zayıf. Doktorumuzla konuşup maske takarak emzirmeye devam ettim. Pazar günü onun da ateşi çıkmaya başladı ve Salı günü ateşini düşüremeyince ambulansla devlet hastanesine götürüldük. Salı gününden sonra ateşi bir daha çıkmadı. Kanında çok fazla mikrop çıktı. Antibiyotik verdiler ama kendi doktorumuz kullanmayın dedi. Bebeğimi sadece emziriyorum. Bu şekilde bu hastalığı atlatan var mı aranızda? Ben çok korkuyorum. Eşim de pazar günü kötüleşti ama şu an o da ben de daha iyiyiz. Bebeğim iyi midir? 😭 Ne yapabilirim onun için…
Bu arada hastalığı kayınvalidemden kaptık. Bebeğe bakmaya geldiği akşam ateşlendi. Bilse gelmezdi. Çok çok çok zor bir süreç. Allah düşman başına vermesin.