Lily1993 benim bebeğimde oyleydi, çok normal korkuyorlar sanırım 😊 müzik açın biz çareyi dinlendirici müzikte bulmuştuk sakinleşiyordu bende rahatça altını değiştiriyordum birde konuşun gülümseyin sakin ses tonuyla. İlerleyen zamanda da hiç kapattırmak kapatınca ağlıcak 😃