Tugba42 eymenzeynep aynı yöntemle devam etmekten korkuyormusunuz bnde de oluyor o şekil korkuyorum olur diye 🙄
eymenzeynep Tugba42 korkuyorum maalesef en kısa zamanda spiral taktırıcam ama taktırsam bile aynı zamanda prezervatif+ geri çekilme ile korunmak istiyorum
[silindi] Bebeginizde biraz küçük korkuyor musun nasıl bakarm diye bana çok zorluyorlar bebegim 10 aylık bir tane daha olsun kardeş kardeş büyüsünler diyorlar ama bilemedim şuan oğlum daha küçük 🙎
Ahsen25 [silindi] sakin insanlarn gazina gelme bugun hastanelik oldum kolay dgl ikinci gebelik saglikla kucagmza alalim da ..ama kndni iyi hissediosn yprm bkrm saglikliysan yardmci olck biri varsa buyurun
Prensannesi22 zeytindali canım benım bebegım 5 aylık bende bır aylık hamıleyım bızde korunuyoduk kısmet boleymıs saglıkla alalım kucagımıza
Zerr zeytindali Kaydığını anlamadınız mı? Yaa ben de korkuyorum eşim geçen hissettim dedi hatta yaralanma bilem oldu 🤭 ama kontrolde yerinde duruyordu bu nası iş
[silindi] Ahsen25 haklısınız vallahi çocuk büyütmek çok zor bu yüzden öncelik oğlumda olsun obüyüsünde allah saglıkla dogmayı nasip etsin tüm bebeklerin🙏
Atikeemre14 zeytindali bende gecen hafta test yaptım hamıleydım 1 yasında bır kızım var ama kanamam oldu dusuk yaptım ınsallah sag saglım kucagına almayı nasıp eder rabbım 🤲🏻
Koalammm zeytindali Hayırlısı olsunn illa 2 katı çıkması şart değil az da olsa testte beta yukselse hamilelik vardır. Ama kimyasal gebelik olur veya normal o anca ultrasonda belli olur 💮