Mario Slm arkadaşlar oğlum 18 aylık aynayı çok seviyor karşısına geçip konuşuyor buseler anlamyom da sonrada gülüyor bunu yaşayan anneler varmı aynayı çok seven televizyon bile kapalıyken karşısına geçer gülümser fırının bike siyah ya cam öle olunca kendini goreblyor
mozaik Mario aynanın gelişimi için iyi olduğunu duymuştum. Benim oğlum da 9 aylık sever aynaları. Gülücükler , konuşmalar falan. Sizin ki büyükmüş artık kendine baktığını da anlıyor olabilir. Komik geliyordur , laf lafı açıyor demek ki 😀
sufflee Mario 1 yaşında aynayı görünce bakışlar bile değişiyor kendini seyreder devamlı nerde ayna görse uzun uzun bakıp gülüyor
Mario jap tek.benim oğlum olmadigina sevindim en azından aynaya bakıp ta böle.seyoer yaptığı icin sizin kızınız konusuyormu tam olarak herşeyi getir götür al ver vs gibi komutlari yapyormu
jap Mario onları yapıyo canım. Konuşması da kendi çapında😂 söylemeye çalışıyo kelimeleri ilk heceleri söyleyip duruyo😂
Mario jap maşallah yaramaz mı peki bizimki hiç gotunun üstünde oturmuyor da 😀yapma dedm şeyi yapıyor hiç söz dinlemiyor
jap Mario benimkide hiç durmuyo hep hareket halinde ama ben salondaysam kendisi salondan çıkıp başka odaya gitmiyo. Ben hangi odadaysam orayı kurcalıyo😊