Bebegım aşırı ıstahsız 3 gün önce hasta oldu ondan berı yemıyo bugün ıyı burun akıntısı var sadece ama yıne yemıyo hıc acıkmıyo sabah azcık pişi yedı yumurta yemıyor zaten öğlen meyve yemedı pişi yedı çorbasını ıcöedı 2 kaşık pilav attı sonra cıcı bebe yedı 3 tane delı olcam nerdeyse doktora goturmelımıyım yoksa kendımmı bırseyler aramalıyım sız olsanız napardınız