BetulllMihra doğalgazı henüz yakmadık 9 aylık oğlum uzun kollu kazak pijama ve zıbın giyiyor üstüne yelekde giydiriyorum yatarken sadece yeleği çıkartıp ince battaniye örtüyorum ama uyandığında terlemiş oluyor bebekler çok sıcağı sevmezlermiş zaten geceleri sırtını boynunu kontrol ediyorum soğuksa bi battaniye daha örtüyorum ama genelde sıcacık oluyor.