Beyzaaa1 15 aylık ama ilk defa bu kadar yoruldum ne uyuyor ne duruyor hep ağlıyor bu ay hep mi böyleler büyüdükçe kolaylaşır sandım ama nerde Bi benimki mi böyle bilmiyorum
Maryhoney Beyzaaa1 yürüyor mu bizde 15 ayligiz gece sıfır uyku köpek dişi çıkarıyor daha yürümüyor bu halde öldürüyor
feyza_sare Beyzaaa1 biz 14 aylığız bizi tarif ettin sanki deli gibiyim gözaltlarım mosmor uyku nedir unuttum sürekli ağlama hep ağlama beynim şeyoldu😭 allahtan eşim senelik izinde yardımcı oluyor yoksa tırlatmıştım
Oglusum5357 Beyzaaa1 14 aylık bnde gecen gün ağlayarak post açmıştım durumlar aynı bizdede inşallah geçer diye bekliyorum🙄
Beyzaaa1 Maryhoney 11 aylık yürüdü ama daha zor böylr hep peşindeyim masaların üstüne çıkıyor yerinde durmuyor gece 0 uyku
Beyzaaa1 feyza_sare ya çok yorucu ağlamasa neyse ama hiç mutlu değil uykusuzluktan ağlıyor da uyumuyor da